膠原槍原理係點?

膠原槍,又被稱為 “膠原修復槍” 或 “膠原BB槍” 。利用膠原重生網狀射頻利用600萬赫茲單極射頻,配合不同大小的探頭,將真皮層溫度加熱至60-70度,加熱的過程可以使真皮層的分子內氫鍵斷裂,膠原蛋白分子鏈結會因而被破壞,繼而重新接合及收縮,就如同將膠原修復及重組其機能,膠原蛋白就可重建起支撐皮膚的作用,肌膚就可即時被提拉、緊實,回復飽滿彈性。

膠原槍有三個唔同大小嘅無菌探頭,包括7mm (適合眼部)、15mm (適合面部)、同埋30mm (適合身體)。大小係探頭本身,並唔係能量深入皮膚程度。每一個探頭都獨立生產與包裝,經過嚴格的檢測與消毒,安全衛生有保障。

膠原槍適合大部份人,3款不同大小的無菌探頭能同時做面及身體。特別適合想減淡幼紋、豐滿蘋果肌/面部凹陷位、皮膚暗啞、皮膚下垂欠缺彈性、肚紋、妊娠紋、橙皮紋的人仕。暗瘡皮膚或有暗瘡印的人仕透過療程也能有治療作用。無論那個年紀都可以刺激膠原蛋白再生,對肌膚都是好事。還有是做完HIFU,想效果更持久更顯著。

Leave a Comment

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。 必填欄位標示為 *

Open chat