果酸換膚小知識

果酸換膚嘅原理類似「化學剝脫」,即指用較高濃度嘅酸腐蝕皮膚表皮不太光滑嘅一層,經過新陳代謝後,就會重新長出光滑嘅健康表皮。

而喺呢個過程中,痘印同疤痕亦會跟著脫落,當果酸深度達到一定程度時,亦會促進真皮層嘅膠原生成,癒合之後皮膚會相對飽滿,細紋亦會有所改善。

按照皮膚滲透程度,果酸換膚可以分為極淺表、淺表、中度同深度四種類型,最常用嘅係淺表果酸換膚,可以穿透表皮全層,並可能進入到真皮層。

深度決定效果,果酸換膚可以深達真皮淺層就意味著佢可以將表層全層進行「更新」,換上新一層健康嘅新生皮膚。

果酸其實係一種由好多唔同種類既『酸』而合成,常見的有甘醇酸/乳酸/水楊酸三種,主要用調配好既濃度,將過多既角質層軟化並去掉,促進新陳代謝,加快暗瘡凋謝,加速皮膚更新。

Leave a Comment

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。 必填欄位標示為 *

Open chat